Діяльність ГО “ЛІіС” підтримується офісом Міжнародних програм Лісової служби США


ГО "ЛІіС" шукає спеціалістку/спеціаліста бухгалтера-фінансиста з частковою зайнятістю

ГО "ЛІіС" шукає спеціалістку/спеціаліста бухгалтера-фінансиста з частковою зайнятістю

Дата :

Категорія :

Автор :

02.09.20

Вакансії

Лісові ініціативи і cуспільство

Команда ГО «Лісові ініціативи і суспільство» (ЛІіС) шукає спеціалістку/спеціаліста бухгалтера-фінансиста з частковою зайнятістю (можлива віддалена робота за домовленістю). Основні обов’язки бухгалтера в нашій Організації: 


1) планування та підготовка проектів бюджетів;
2) вчасне здійснення банківських операцій за рахунками і контрактами; 
3) регулярне вчасне звітування в органи ДФС та статистичні органи;
4) формування баз даних та підтверджуючих фінансових матеріалів окремо щодо кожного проекту та загалом для організації; 
5) спілкування та звітування перед донорами відповідно до умов проектів за затвердженими формами звітів, паралельно можуть реалізовуватись кілька проектів різних обсягів;
6) відповідальність за позитивний результат фінансового аудиту (у т.ч. міжнародного) діяльності організації та високий рівень якості реалізації окремих проектів;
7) періодична інвентаризація матеріальних цінностей.

Специфіка роботи, кандидат повинен вміти та бути готовим до:
• Створення системи бухгалтерського обліку організації та окремих проектів відповідно до вимог донорів проектів та національного законодавства України; 
• Забезпечення відповідного фінансового планування, зокрема консолідації бюджету та прогнозу руху грошових коштів у межах проектів та річних;
• Забезпечення вчасного та повного виконання всіх умов окремих договорів у фінансовій частині проектів;
• Ведення точної та регулярної бухгалтерської звітності виконання проекту із застосуванням відповідного обліку та бухгалтерської системи подвійного запису з використанням відповідних систем електронної бухгалтерії.
• Моніторингу та забезпечення прийнятності  всіх витрат під час реалізації проектів;
• Проведення контролю бюджету та контролю виконання вимог закупівлі відповідно до вимог донора проекту;
• Ведення персонального обліку у межах проектів на основі підтверджуючих  документів;
• Забезпечення вчасної оплати роботи працівників організації та здійснення усіх необхідних нарахувань та відрахувань до державної податкової служби, єдиного соціального внеску та інших виплат відповідно 
до законодавства України; 
• Здійснення контролю за виконанням договорів з третіми сторонами, що були підписані в рамках проекту, та виконання завдань в рамках зазначених договорів;
• Постійного ведення та поновлення інвентаризації основних засобів та обладнання організації у межах проектів;
• Постійного ведення та оновлення фінансової документації, зокрема поточних виписок з банківських рахунків, та  узгодження питань з обслуговуючим банком;
• Забезпечення запису всіх фінансових операцій; 
• Забезпечення наявності відповідної підтверджувальної документації щодо придбання товарів, робіт і послуг  та можливості легкого отримання інформації з метою підготовки фінансових звітів;
• Забезпечення архівування первинних документів, що мають відношення до проекту, до яких можна легко отримати доступ після завершення проекту;
• Надання донорам проектів усієї необхідної фінансової інформації щодо стану виконання проектів;
• Підготовки та вчасного подання донорам проміжних та кінцевого фінансових звітів відповідно до визначених вимог

Від кандидатів ми очікуємо:
- досвід роботи/чітке розуміння і дотримання виконання специфіки роботи із громадськими організаціями;
- розуміння сучасного стилю ведення бухгалтерської звітності і документообігу;
- досвід роботи із аудиторами - не менше одного року;
- досвід роботи із ведення міжнародних проектів і міжнародного рівня аудитів (надаватиметься значна перевага);
- знання англійської мови (надаватиметься значна перевага)

Ми пропонуємо:
- Часткову зайнятість на кілька днів у місяць (для початку на 3 місяці із подальшим укладанням контракту на наступні 9 місяців, можливість щорічного переукладання контракту із збільшенням частки зайнятості);
- Заробітну платню залежно від завантаження;
- Можливе робоче місце в обладнаному сучасному офісному приміщенні організації;
- Можливість особистого розвитку та навчання;
- Дружню команду професіоналів;
- Незалежний динамічний стиль роботи.

Якщо вас зацікавила пропозиція працювати у громадській організації природохоронного спрямування, надішліть, будь ласка, своє резюме та мотиваційний лист до 16:00 25 вересня 2020 року на адресу: forest.initiatives.com@gmail.com 
Усіх кандидатів, які будуть відповідати вище перерахованим кваліфікаційним вимогам, до кінця дня 25 вересня ми повідомимо окремим запрошенням про час та місце проходження співбесіди.

Рекомендовано

Державна стратегія управління лісами України до 2035 Новини 30.12.2021

Державна стратегія управління лісами України до 2035

Уряд ухвалив Державну стратегію управління лісами України до 2035 року. ГО “ЛІіС” брала участь у розробці цієї стратегії та підтримує реформування управлінської структури у лісовому господарстві. 

Як придбати новорічну красуню, не сприяючи незаконному вирубуванню лісів Новини 24.12.2021

Як придбати новорічну красуню, не сприяючи незаконному вирубуванню лісів

З наближенням Нового Року та Різдва чи то не кожен з нас хоче встановити вдома святкову ялинку. Проте, нам не завжди відомо, чи законне її походження, або ж ми просто не знаємо, яким чином його виявити.

Звіт моніторингу старовікових насаджень в Українських Карпатах за листопад 2021 р. Новини 15.12.2021

Звіт моніторингу старовікових насаджень в Українських Карпатах за листопад 2021 р.

У листопаді експерти ГО “ЛІіС” продовжували дистанційний моніторинг змін лісового покриву особливо цінних лісових ділянок на основі супутникових знімків Сентінел-2 та Сентінел-1.

Готуємося до Різдва разом Новини 13.12.2021

Готуємося до Різдва разом

11 грудня в суботу у Львові ГО “ЛІіС” провела черговий волонтерських захід “Готуємося до Різдва: вчимося виготовляти вироби з екоматеріалів”.