Діяльність ГО “ЛІіС” підтримується офісом Міжнародних програм Лісової служби США


ГО "ЛІіС" шукає спеціалістку/спеціаліста бухгалтера-фінансиста з частковою зайнятістю

ГО "ЛІіС" шукає спеціалістку/спеціаліста бухгалтера-фінансиста з частковою зайнятістю

Дата :

Категорія :

Автор :

02.09.20

Вакансії

Лісові ініціативи і cуспільство

Команда ГО «Лісові ініціативи і суспільство» (ЛІіС) шукає спеціалістку/спеціаліста бухгалтера-фінансиста з частковою зайнятістю (можлива віддалена робота за домовленістю). Основні обов’язки бухгалтера в нашій Організації: 


1) планування та підготовка проектів бюджетів;
2) вчасне здійснення банківських операцій за рахунками і контрактами; 
3) регулярне вчасне звітування в органи ДФС та статистичні органи;
4) формування баз даних та підтверджуючих фінансових матеріалів окремо щодо кожного проекту та загалом для організації; 
5) спілкування та звітування перед донорами відповідно до умов проектів за затвердженими формами звітів, паралельно можуть реалізовуватись кілька проектів різних обсягів;
6) відповідальність за позитивний результат фінансового аудиту (у т.ч. міжнародного) діяльності організації та високий рівень якості реалізації окремих проектів;
7) періодична інвентаризація матеріальних цінностей.

Специфіка роботи, кандидат повинен вміти та бути готовим до:
• Створення системи бухгалтерського обліку організації та окремих проектів відповідно до вимог донорів проектів та національного законодавства України; 
• Забезпечення відповідного фінансового планування, зокрема консолідації бюджету та прогнозу руху грошових коштів у межах проектів та річних;
• Забезпечення вчасного та повного виконання всіх умов окремих договорів у фінансовій частині проектів;
• Ведення точної та регулярної бухгалтерської звітності виконання проекту із застосуванням відповідного обліку та бухгалтерської системи подвійного запису з використанням відповідних систем електронної бухгалтерії.
• Моніторингу та забезпечення прийнятності  всіх витрат під час реалізації проектів;
• Проведення контролю бюджету та контролю виконання вимог закупівлі відповідно до вимог донора проекту;
• Ведення персонального обліку у межах проектів на основі підтверджуючих  документів;
• Забезпечення вчасної оплати роботи працівників організації та здійснення усіх необхідних нарахувань та відрахувань до державної податкової служби, єдиного соціального внеску та інших виплат відповідно 
до законодавства України; 
• Здійснення контролю за виконанням договорів з третіми сторонами, що були підписані в рамках проекту, та виконання завдань в рамках зазначених договорів;
• Постійного ведення та поновлення інвентаризації основних засобів та обладнання організації у межах проектів;
• Постійного ведення та оновлення фінансової документації, зокрема поточних виписок з банківських рахунків, та  узгодження питань з обслуговуючим банком;
• Забезпечення запису всіх фінансових операцій; 
• Забезпечення наявності відповідної підтверджувальної документації щодо придбання товарів, робіт і послуг  та можливості легкого отримання інформації з метою підготовки фінансових звітів;
• Забезпечення архівування первинних документів, що мають відношення до проекту, до яких можна легко отримати доступ після завершення проекту;
• Надання донорам проектів усієї необхідної фінансової інформації щодо стану виконання проектів;
• Підготовки та вчасного подання донорам проміжних та кінцевого фінансових звітів відповідно до визначених вимог

Від кандидатів ми очікуємо:
- досвід роботи/чітке розуміння і дотримання виконання специфіки роботи із громадськими організаціями;
- розуміння сучасного стилю ведення бухгалтерської звітності і документообігу;
- досвід роботи із аудиторами - не менше одного року;
- досвід роботи із ведення міжнародних проектів і міжнародного рівня аудитів (надаватиметься значна перевага);
- знання англійської мови (надаватиметься значна перевага)

Ми пропонуємо:
- Часткову зайнятість на кілька днів у місяць (для початку на 3 місяці із подальшим укладанням контракту на наступні 9 місяців, можливість щорічного переукладання контракту із збільшенням частки зайнятості);
- Заробітну платню залежно від завантаження;
- Можливе робоче місце в обладнаному сучасному офісному приміщенні організації;
- Можливість особистого розвитку та навчання;
- Дружню команду професіоналів;
- Незалежний динамічний стиль роботи.

Якщо вас зацікавила пропозиція працювати у громадській організації природохоронного спрямування, надішліть, будь ласка, своє резюме та мотиваційний лист до 16:00 25 вересня 2020 року на адресу: forest.initiatives.com@gmail.com 
Усіх кандидатів, які будуть відповідати вище перерахованим кваліфікаційним вимогам, до кінця дня 25 вересня ми повідомимо окремим запрошенням про час та місце проходження співбесіди.

Рекомендовано

Екскурсія водно-болотними угіддями відбулася Новини 03.02.2023

Екскурсія водно-болотними угіддями відбулася

2 лютого— день водно-болотних угідь Новини 02.02.2023

2 лютого— день водно-болотних угідь

ВЕБІНАР: Досвід проведення тренінгу для інспекторів СДО ПЗФ України Події 31.01.2023

ВЕБІНАР: Досвід проведення тренінгу для інспекторів СДО ПЗФ України

Екологоосвітній захід у Природному заповіднику "Розточчя" Події 31.01.2023

Екологоосвітній захід у Природному заповіднику "Розточчя"